Veel gestelde vragen over Eurobullysupply

Bedankt voor het lezen van onze veel gestelde vragen over halsbanden, harnassen en andere onderwerpen. Deze pagina biedt snelle antwoorden op de meest gestelde vragen over ons. We streven ernaar om dit artikel regelmatig bij te werken en vaak worden vragen ondersteund door veel substantiëlere diepgaande artikelen elders op de website..

Niet alle honden zijn hetzelfde gebouwd, sommige hebben een stevigere bouw, sommige hebben een dunnere nek, sommige hebben een langere torso. Dus niet elke kleine hond past in een kleine halsband of harnas, iets wat je misschien niet besefte toen je voor het eerst ging winkelen voor hondenspullen. Misschien ging het de laatste keer dat u een tuigje of hondenhalsband voor uw huisdier kocht niet zo goed. Misschien had het de juiste lengte, maar iets te strak rond het midden, of los bij de nek. Dan ben je niet de enige.

We raden aan om uw hond op te meten voordat u een halsband of harnas koopt, raadt het alstublieft niet!

Onze maten worden op werkelijke maten gebaseerd in plaats van op een ras gids, aangezien dit de sleutel tot een goede, comfortabele pasvorm en de juiste maat halsband of harnas voor uw hond is. Er zijn verschillende soorten halsbanden en harnassen. Op elke product pagina vindt u een duidelijke uitleg, schema en eventueel een video over hoe u de juiste maat voor uw hond opmeet en besteld.

Garantie op sluitingen

Het is uiterst belangrijk om betrouwbare sluitingen te hebben en de uitrusting niet kapottijdens uw dagelijkse wandelingen of trainingen. Zowel om veiligheids- als prestatieredenen wordt het aanbrengen van een karabijnhaak of Bull Snap-sluiting sterk aanbevolen voor sterk trekkende en krachtige honden. Er is geen garantie op de standaard musketonhaken als ze breken of falen. De musketonhaken in de standaardversie zijn voor makkelijke en rustige hondenrassen met een laag profiel.

Standaard metaal, RVS of aluminium en zout water

Roest is een veel voorkomende vorm van corrosie, die optreedt wanneer metaalatomen reageren met hun omgeving. Zout water laat een metaal niet roesten, maar het versnelt het roestproces omdat elektronen in zout water gemakkelijker bewegen dan in zuiver water. Roestvrij staal is geen optie aangezien zout water roestvrij staal net zo gemakkelijk beschadigt als standaard metaal. De som van al deze chemische reacties zorgt ervoor dat de roest schilfert, zodat het van het ijzer valt en nieuw ijzer blootlegt, dat dan ook kan gaan roesten. Niet alle metalen roesten. Aluminium roest bijvoorbeeld niet omdat het een beschermende laag aluminiumoxide op het oppervlak heeft. Dit voorkomt dat het metaal in direct contact komt met water (of vocht in de lucht) en zuurstof. Onze Tactical gespen en D-ring roesten niet. Ook halsbanden en tuigen die in zoetwater zijn geweest en niet tijdig zijn gedroogd zullen uiteindelijk gaan roesten. Na een zwempartij laat je halsbanden en tuigen gewoon drogen. Soms kan roest verdwijnen als je de halsband of het tuig wast en daarna droogt. Er zit geen garantie op roestvorming.

Het borduurwerk heeft geen garantie. De kans bestaat dat het borduurwerk beschadigd raakt door het krabben of schuren van uw hond. Hierdoor ontstaan rafels en breuken in het borduurwerk. U gaat akkoord met deze voorwaarde zodra u een geborduurde halsband bestelt. Er wordt geen restitutie verleend voor geborduurde artikelen.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, zal de postbode een briefje bij je thuis achterlaten, zodat je het kunt ophalen bij het plaatselijke postkantoor. Soms vergeet de postbode dit briefje, dus als het pakket te laat is, kun je altijd zelf inchecken op het postkantoor. Voor de track & trace code kunt u te allen tijde contact met ons opnemen nadat u eerst uw email en spamfolder heeft geraadpleegd. Vraag het ook aan uw buren, want soms bezorgt de postbode daar een pakket. Normaal gesproken blijft het pakket 1 à 2 weken bij het postkantoor voordat het naar ons wordt teruggestuurd. Zorg ervoor dat u het op tijd ophaalt.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

In je besteloverzicht kun je zien wanneer en of je bestelling wordt verzonden. Als er een trackingcode beschikbaar is, kunt u deze ook terugvinden in uw e-mail en uw winkel account. De levertijden op onze website zijn slechts een indicatie, er kunnen veel redenen zijn voor vertragingen, de meeste zijn vaak ten gevolge van: vakanties, verkeersproblemen, enz. Als u het pakket niet op tijd heeft ontvangen, neem dan contact op met uw plaatselijke postkantoor voordat u contact met ons opneemt. Soms laat de postbode je pakket ook achter bij je buren.

Hoe snel is verzending naar waar ik woon?

Een overzicht van onze geschatte verzendtijden per land kan worden bekeken tijdens het afrekenen. Houd er rekening mee dat we pas bestellingen voorbereiden als de betaling is ontvangen. Uw pakket wordt binnen 24 uur na bevestiging van de betaling klaargemaakt. Sommige betaalmethoden zijn sneller dan andere. Andere factoren die een levering kunnen vertragen, zijn de tijd van het jaar (weer, feestdagen) en onjuiste of ontbrekende adresgegevens.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja dat kan, login op uw shop account en via 1 klik op de knop traceert u uw bestelling. Als je bestelling als pakket is verzonden, kun je deze vanaf ongeveer 12 uur na verzending online traceren. Om te zien waar uw pakket zich bevindt, gaat u naar uw e-mail en zoekt u een e-mail van Postnl.nl. Hier kunt u op de Track & Trace-link klikken. We e-mails met trackingcodes. Deze trackingcode-e-mail is afkomstig van postnl.nl en wordt vaak in spamfilters gedumpt. Hotmail, Gmail en andere gratis e-maildiensten hebben spamproblemen. Dit is buiten onze controle. Controleer uw spamfolders voordat u contact met ons opneemt.

Wat zijn mijn verzendkosten?

Om het toepasselijke verzendtarief te bepalen voor artikelen in uw winkelwagen:

* Selecteer Doorgaan naar afrekenen
* Selecteer of voeg uw verzendadres toe
* De totale verzend- en administratiekosten worden vermeld

Retourneren en ruilen

De verkoop van Eurobullysupply is definitief. We accepteren geen retouren of bieden geen restitutie aan. Uw bestelling word voor u met de hand gemaakt zodra deze bij ons binnen komt. De bestelling word gemaakt volgens de gegevens die U verstrekt. We zijn dan ook een atelier en verkopen geen verloop (voorraad) producten zoals in een dierenwinkel. We kunnen soms onder beperkte omstandigheden omruilen aanbieden. Als een artikel is beschadigd als gevolg van kwaliteit of vakmanschap, moeten klanten binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen contact met ons opnemen voor een eventuele omruiling. Neem altijd eerst contact op via de WhatsApp voordat u goederen terugstuurt!

Wij doen ons uiterste best om u de bestelde artikelen dezelfde dag maar binnen 1 tot 5 werkdagen toe te sturen bij afwezigheid van vakantie-, beurs- of marktinzendingen. Zie onze kalender. Verkeerde of vertraagde leveringen of schadeclaims door producten zijn altijd uitgesloten. De koper is te allen tijde verantwoordelijk voor de levering van de goederen. Als de goederen niet kunnen worden afgeleverd en/of niet kunnen worden opgehaald op het postkantoor, worden ze uiteindelijk naar ons geretourneerd. Wij verzenden de goederen pas opnieuw na betaling van de extra (verzend)kosten + extra kosten zoals invoerrechten veroorzaakt door uw retourzending. Wanneer we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met Track & Trace-code verzonden door PostNL. Ook kunt u via uw winkel account uw bestelling volgen. Zorg er altijd voor dat je e-mailadres correct en ingevuld is. Gratis e-mailaccounts zoals gmail en hotmail kunnen bezorgingsproblemen veroorzaken. Controleer altijd je spamfolders. Zorg ervoor dat u ons retourbeleid controleert, aangezien alle verkopen definitief zijn. Bestellingen geplaatst met debet/creditcard worden verzonden naar het factuuradres. 

Uw website werkt niet?

Als uw browser geen cookies accepteert, werkt onze website niet correct. Schakel de cookies in de `internetopties` van uw browser (Internet Explorer, Firefox etc.) in. Op deze manier kunt u producten in uw winkelwagen plaatsen. Klik in Internet Explorer op Extra -> Opties en selecteer vervolgens het tabblad Privacy opties. De privacy-instellingen moeten Medium-High of lager zijn om de Extreme Dog Gear-website correct te laten werken. Een andere bron voor dit probleem zou een firewall zoals Zone Alarm kunnen zijn. Pas uw privacy-instellingen in deze firewall aan voordat u de website gebruikt.

Waarom wordt mijn e-mail niet beantwoord?

Als u om de een of andere reden geen e-mails van ons ontvangt, controleer dan uw spam box om te zien of onze e-mail daar terechtkomt. Emails die wij versturen hebben te maken met uw bestelling en bestaan uit updates waaronder de traceer informatie van uw bestelling. Heeft u vragen over uw bestelling of een product, maar dan gebruik van WhatsApp. De WhatsApp button, het telefoonnummer en de QR code staan vermeld op de website. Het contact formulier is niet bestemd voor vragen over bestellingen of product informatie. We proberen alle zakelijke e-mails binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden. Houd er rekening mee dat Eurobullysupply in het weekend gesloten is, dus elke WhatsApp en zakelijke e-mail die op vrijdag wordt verzonden, wordt op maandag beantwoord.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Ja, ga na het inloggen naar [Mijn account] en klik op [Profiel bewerken]. Hier kunt u een nieuw e-mailadres instellen. Er wordt een bevestiging naar je nieuwe adres gestuurd om het te verifiëren. Klik op de link in de verificatiemail om het nieuwe e-mailadres te activeren. Als u zich wilt afmelden voor onze nieuwsbrief, klikt u op afmelden onderaan elke nieuwsbrief die u van ons ontvangt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunnen we u een nieuw wachtwoord e-mailen. U kunt dit nieuwe wachtwoord opvragen door naar de inlogpagina te gaan en op 'wachtwoord vergeten' te klikken. We vragen je om je e-mailadres en sturen je een e-mail met je nieuwe wachtwoord. Als u deze e-mail niet ontvangt, is het altijd goed om uw spam box te controleren. Als het er niet is, neem dan contact op met de klantenservice via WhatsApp.

Ik kan niet inloggen

Als uw browser geen cookies accepteert, werkt onze website niet correct. Schakel de cookies in de internetopties van uw internetbrowser in. Dit zou waarschijnlijk uw inlogprobleem oplossen. Klik in Internet Explorer op Extra -> Opties en selecteer vervolgens het tabblad Privacy opties. De privacy-instellingen moeten Medium-High of lager zijn om de Extreme Dog gear website correct te laten functioneren. Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u via onze website een nieuw wachtwoord aanvragen. U kunt dit doen door te proberen in te loggen. dan is er de optie "wachtwoord vergeten". Klik daarop en u krijgt een nieuw wachtwoord toegestuurd. Als het probleem aanhoudt: soms helpt het om alle cookies te verwijderen en de browser opnieuw te starten.

© Copyright 2022 Eurobullysupply. Powered by Extreme Dog Gear. All Rights Reserved.